Photo och Advertising & Design

Tisdagar och onsdagar är bästa skoldagarna, det är nämligen då jag har mina favoritämnen, foto på tisdagar och reklam/design på onsdagar. Just nu sitter jag och jobbar med en kampanj som ska vara klar om två veckor. Vi har fått i uppgift att arbeta fram namn, taglines och en marknadsföringsstrategi för ett "nystartat resebolag".
 
Igår efter vår fotolektion begav oss jag och Hannah ut på en fotosession för att påbörja vår första fotouppgift som går ut på att träna på olika tekniker och perspektiv för att lära oss grunderna i digitalt foto! Inte ett superansträngande ämne förutom att det tar ganska mycket tid. Skön kontrast till övriga ämnen iallafall :) 
 
Nu ska jag springa till min lektion och köra min brief med läraren, får se om det blir hiss eller diss! Alltid spännande!
 
Cheers! 
 
 
 
Majsi
2014-07-31 @ 08:36:55

Fina kajsi!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0