Back to school

Första skolveckan börjar ta slut, jag och Hannah hade en lektion nu på förmiddagen och nu sitter jag i skolan och väntar på veckans sista lektion som börjar om ett par timmar. Jag är nämligen LEDIG på fredagar, sån tur hade jag med schemat! Hitills är jag supernöjd med mina ämnen, det roligaste är helt klart Advertising and Design samt Photo klasserna. Allt flyter på väldigt bra, inser dock att det kommer bli en del mer plugg än vad jag är van vid, tar lite längre tid att ta till sig engelska texter och verkligen förstå än när det är på svenska. Men jag känner mig taggad och motiverad så det ska nog inte vara några problem. 
 
Igår var det "Back to school"-party här på skolan, vi började kvällen hos en tjej vi träffade förra veckan, och med beer pong, red cups, sjukt mycket folk osv är festerna verkligen som man tänker sig att de ska vara. Senare drog vi till skolans klubb/bar där ett band spelade och sen vidare till stan för att gå på den ena av två nattklubbar som finns i Wagga. Riktigt kul kväll, jag hade dock lektion 9 imorse så jag tog det rätt lugnt och vi var hemma runt 2ish. 
 
Nu ska jag läsa lite inför lektionen! Cheers!! 
 
Me and Lesley ♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0