Helgen - Fest & Falls creek

Hej! Länge sen jag skrev, skolan tar verkligen det mesta av min tid just nu. Lite kul har vi såklart hunnit med och även denna helg lyckades vi underhålla oss. I fredags var det "scribble party" vilket går ut på att alla har vita t-shirts och en penna sen skriver man på varandra, ni som känner mig vet hur jag känner för sånt..... Kvällen blev iallafall riktigt kul och lördagen spenderade vi väldigt trötta i bibblan. Vi pluggade och bokade resor och sånt för vårt spring-break som är om 2 veckor.. När lovet kommer har halva terminen passerat! Tiden går så otroligt snabbt, har dock inget emot att skoltiden går snabbt nu så det blir lov snart. 
 
På söndagen var det äntligen dags för skidresa, kl 04.15 blev vi upphämtade och efter en 3 timmar bussresa (och en timmes väntan medans snökedjorna sattes på hjulen) var vi äntligen framme vid Falls Creek. Vi hade en rikigt härlig dag med mestadels sol och bra backar, riktigt häftigt att få chansen att åka skidor i Australien. En av tjejerna hade aldrig åkt skidor så innan hennes skidlektion försökte vi hjälpa henne så gott vi kunde.. Låt oss säga att vi fick oss ett gott skratt! När vi tillslut kom hem igen tog det inte lång tid innan jag somande och helgen var slut. 
 
 
 
En underbar helg i ett land som bara blir bättre och bättre ju mer jag får uppleva här! Är så glad att jag är här och att jag har träffat så fantastiska människor och att vi har möjlighet att få göra alla dessa saker. Måste försöka stanna upp och ta till mig allt som händer och njuta oftare! 
 
Cheers! 
Anna
2014-08-14 @ 07:25:06

Australien låter som ett drömland med fantastiskt folk! Så kul att höra att du mår bra kära syster!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0