body step

Hej på er :) Gick upp tidigt imorse och gjorde iordning tjejen för skolan, sen åkte vi med hennes pappa dit och jag gick in och lämnade henne sen var de bara att promenera hem. Det var så skönt, friskt i luften och det låg dimma över hela staden och så massa bra musik i hörlurarna. Gick direkt på gymmet och körde ett body step pass, har träningsvärk från igår men det är skönt att träna bort den lite. Nu sitter jag här och har ätit lite yogurt och banan och ska hoppa in i duschen. Blir nog ett bad kan jag tänka mig, skönt att bara ligga och slappna av ett tag.

Eftersom dom är på sjukhuset så har jag ganska slappa dagar, lämnar tjejen på skolan och hämtar henne och umgås lite med henne på eftermiddagen. Men idag kommer dom hem från sjukan så då återgår dagarna till det normala igen!



(bild från camden) hörs sen. xx




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0