vantar



Dagens shopping på H&M, 2 ansiktsmasker och ett par stickade vantar med fleecefoder, så kunde man bocka av det från listan på saker som måste köpas. Men ett par skor måste jag verkligen hitta snart, lämnade ju tillbaka dom som gick sönder så har bara ett par converse och ett par högklackade och två par joggingskor, haha. Hade spanat in ett par skitsnygga på River Island men dom var för små över vaden... alltså seriöst sad face på det :(

Jag och fia gick till starbucks och åt panini till middag och satt och snackade lite skit. Nu håller jag på att ladda hem nya VD och har även ett DHW jag inte sett, fredagsmys på egen hand alltså! Imorgon börjar dagen åtta, får sova till kvart i åtta alltså, att bo på jobbet har vissa fördelar ;) Godnatt på er. xx



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0