school is fun!!



Alltså det är så segt att ta sig iväg till skolan, vill egentligen bara ligga hemma och kolla på "Kungarna av Tylösand" och pilla mig i naveln.. men när man väl kommer dit är det kul och lärorikt, 2 timmar susar förbi! MEN, idag var det en i klassen som hade ätit jättemycket vitlök.. alltså det är så äckligt.. man bara; men borsta tänderna?? Anyway, vill typ göra läxan vi fick till nästa vecka NU, känner mig så igång.. Tror dock jag ska bläddra lite i ELLE ist.

Nu känner jag redan hur träningsvärken börjar smyga sig på.. sköönt! Tog en skål med skivade jordgubbar och banan med en klick grekiskyogurt till middag nu när jag kom hem. Verkligen jättegott och somrigt :) älskar att dom köper hem massa goda frukter hit, och att det ens finns jordgubbar som smakar gott i affären är ju fantastiskt!

godnatt mina vänner! xx

pict: pappa, jag och mamma i covent garden i lördags! saknar er redan♥



Sabrina
2010-10-13 @ 09:46:52
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Hej!

jag ska också åka som au pair till London, om ca 1 vecka anländer jag :) Tänkte höra mest var i London det är du bor? Hade varit kul att kanske ses någongång och hitta på något, alltid skönt med svenska vänner i ett främmande land ju :)



Kram på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0