lördag

Hej! Åh vad vi njuter av vår ledighet! Tänkte bara slänga in en snabb hälsning. Båda jag och fia är förskylda så vi snorar ikapp nu på morgonen, väldigt otrevligt. Igår var det tänkt att vi skulle festa tills vi stupade men det blev film och pastasås istället, ja vi är tråkiga och sjuka. Vi kör en annan gång istället.

Köpte en jättejättefin jacka på TOPSHOP igår (hehe, ja en till, men dom har så snygga saker).. tror jag ska inviga den idag! Vi ska in till city och försöka hitta skor och jag måste köpa en väska.. shopping står på schemat alltså!

Ha en trevlig lördag mina vänner! Har massa kort och sånt som jag ska visa när jag kommer hem imorgon! xx

Anonym
2010-10-30 @ 15:19:32

Annars heter FÖRKYLD!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0