lördag i wimbledon



Jag och Emma hade så grymt kul igår, herregud vilken feeeest alltså. Mår ändå helt ok idag kom precis ur duschen och ska käka lite frukost/lunch nu. Ska bara slappa nu på eftermiddagen sen blir det kanske nån bio ikväll.

Igår började vi hos Emma och drack vin sen begav vi oss till The Slug här i Wimbledon, dansade och blev bjudna på x antal redbull/vodka. När dom stängde begav vi oss vidare och letade efter nya äventyr och då hamnade vi på SIA som var okej, eftersom emma fixade in oss gratis var de lätt värt de. Vi hade iaf grymt kul, dansade ännu mer och drack shots innan vi begav oss hemåt. Grymt!

Slänger upp lite bilder från kvällen, gårdagens outfit och mina shoppingfynd från igår senare, love xx
Mamma
2010-11-14 @ 22:04:07

Redbull och vodka är inte bra. Jag säger det bara för att jag är så rädd om dig.

Emma
2010-11-18 @ 22:48:23

Kloka ordn från din mamma! Hade önskat att jag hade fått höra dem på kvällen. Var länge sedan jag mått så dåligt! Men kul hade vi!! Kraaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0