CAMDEN



Igår (söndag) vaknade vi jättetidigt, man fick ju ställa bak klockan en timme när man vaknade. Då låg vi kvar i sängen och tittade på filmen Dear John, den var så bra, ledsam, hemsk och fin, både jag och fia fällde några tårar.

Vi gick upp och åt frulle sen åkte vi till Wimbledon och lämnade tillbaka ett par skor och lämnade mina grejer hos mig. Sen åkte vi till Camden och strosade, blir faktiskt att tycka mer och mer om Camden varje gång jag är där. Vi köpte chokladdränkta jordgubbar, det smakade fantastikst!

Vi åkte hem ganska tidigt, trodde att min familj skulle komma hem igår men dom kommer tydligen hem idag på eftermiddagen. Så nu ska jag kila iväg och skaffa ett nytt engelskt nummer och träna på gymmet, kan behövas!

Hörs sen. xx
Sandra
2010-11-01 @ 18:16:28
URL: http://sandramakeupartist.blogg.se/

SJUKT gott det där såg ut!!!! gör du sånt till mig när du kommer hem?

kajsa
2010-11-01 @ 21:14:09

självklart gör jag det ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0