hat

Har fått min första hatkommentar här på min fina blogg, tänkte visa den för er:

Anonym om lördag:
Annars heter FÖRKYLD!

Japp, det gör det. Jag stavade fel på ett ganska enkelt ord (hade skrivit förskyld, lätt hänt) MEN det jag vill ifrågasätta är språket denna person har använt sig av. Borde man inte skriva: Annars heter det FÖRKYLD!

Hoppas ni har haft en fin helg, imorgon kör vi igång med updates och bilder som vanligt igen, nu blir det ensam mamma, massa massa love till er!

matilda
2010-10-31 @ 21:58:34

Haha, den var ju faktiskt bra:P

Emilia
2010-10-31 @ 22:37:25

Det finns ett ordspråk som lyder "Att märka ord är medelmåttans enda sätt att hävda sig mot geniet.", hehehe :)

Sandra
2010-11-01 @ 18:15:41
URL: http://sandramakeupartist.blogg.se/

hahahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0