Melbourne

Tänkte att jag skulle läggga upp lite bilder från Melbourne. Ja, det är cirka tre veckor sen vi var där men "bättre sent än aldrig" eller hur.. Jag och Lesley spenderade alltså de sista sex dagarna på vårt spring break i denna härliga stad. Det var så härligt att vi fick vara där så länge, vi hann verkligen få en bra överblick av Melbourne och bara gå runt och kolla utan att stressa, det är ju det bästa.. Men alltså wow, vilken stad! Verkligen allt man kan önska sig! Här hade man kunnat bo (om det inte var så långt bort från SWE såklart.....) 
 
Jag kan verkligen inte komma ihåg allt vi gjorde men några av sakerna vi hann med var: Melbourne National Gallery of Victoria och en IMAX-movie om Great White Sharks, ett par riktigt bra utgångar där vi gick till ett grymt ställe, med uteplats där man kunde se stora delar av stande, härliga middagar och goda drinkar, IKEA (åt Swedish meatballs and Princess cake) Queen Victoria Market, shopping.. 
 
Kort och gott, en riktigt bra avslutning på ett bra lov. Så glad att vi bestämde oss för att åka neråt i landet och fick se Melbourne, Great Ocean Road, The Grampian och Adelaide. Jag är så tacksam för vad jag får vara med om och se! Några bilder från Melbourne får avsluta. 
 
Cheers! 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0