Drinks, heels and horses!

I lördags var vi på "Horse Races" - hästkapplöpningar. En häftig upplevelse, cirka 3000 gäster upplädda till tänderna, alla var så tjusiga. Efter en "Bubbly Breakfast", smink och fix åkte vi till själva tävlingarna där det var mingel, tävlingar (såklart) barer och trevligt häng. Det var en jättebra dag, hade vart himla kul att vara med och betta på hästarna.. Nästa gång ;) 
 
Kolla bilderna vad fina alla var! Åh, jag har verkligen träffat så underbara människor här! :) 
 
Nu har det hunnit bli fredag igen och jag är faktiskt rätt uttråkad. Jag har inte haft lektioner på några dagar och vädret har vart sådär, helgen ska dock bli solig så då kan vi sola. Skolan rullar på, mycket plugg som måste bli gjort, det börjar dra ihop sig.. om tre veckor har jag klarat av hela min termin här..  
 
Cheers! 
 
 
 
 
 
 
 
Faster
2014-09-26 @ 16:14:10

Nej du! Jag tänker ofta på dej å bryr mej ska du veta! Det glöder mej att du har kul!!! Å får uppleva så mycket olika saker!
Så kan jag glädja dej med att det blåser å småregnar hemma här. Kajsa! Fortsätt å had er bra! Lycka till m studierna! Men är du er redan färdigt med plugget? Kram kram fr Faster

Svar: Tack Faster! Jag har det underbart.
Ja terminen började ju i Juni så den är slut om tre veckor :) Har gått så fort!

Kram, Kajsa
Kajsa

Faster
2014-09-28 @ 19:37:43

Oj oj, så fort tiden går!! Du, jag skrev inte att ni är fantastiskt vackra, men det är ni!! Gooosssee! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0