Sommaren är här!

Ja nu börjar det verkligen bli sommar här nere, med temperaturer på runt 25 grader om dagarna är det nästan så det är för varmt för att vara i skolan. Men det är bara att stå ut! Imorgon åker vi (Jag, Lesley, Mathilde, Hannah och Ashley) till Sydney, vi ska bo precis vid Bondi Beach så det blir tre stranddagar, väderprognosen ser lovande ut så jag är glad. När vi kommer tillbaka är det TVÅ veckor kvar i skolan, var tog tiden vägen..? Jag och Lesley har bokat alla våra flyg och sånt efter skolan. Vi kommer flyga till Cairns, därifrån åka buss och stanna på massa olika ställen under fyra veckor ner mot Sydney, sen flyger vi vidare mot Thailand för tre veckors semester. Lagom till jul är jag hemma i Sverige igen, känns helt okej måste jag säga! 
 
 
 
Kram från mig! 
Anna Holst
2014-10-09 @ 09:12:27

GRATTIS på födelsedagen Kajsa - du är ju före, så kanske är det rätt dag när du läser!!!
Dina bilder - och även hela bloggen - är jättefina! Kan man bi annat än sugen att åka dit?! I alla fall om man frågar Viola och mig, hahaha! Maria berättade att ni ska ut och resa sedan - ha det helt underbart såklart! Stor kram Anna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0