Birthday and Summer Break

Hej! Blir allt glesare mellan inläggen här, sorry för det! Men sen sist har jag hunnit med att fylla 23 år, och det firades såklart storslaget! Vi började kvällen hos Hannah och Ashley och drog sen vidare till Birdhouse som är en bar dit man beställer den Take Away man vill ha, vi drack drinkar och käkade pizza, sen kom lite fler folk och vi drog vidare ut på krogen. Dagen efter bara slappade vi vid poolen. Sen var det dags att sätta igång med sista skolveckan.. och i torsdags lämnade jag in min sista skoluppgift, min termin här är alltså färdig, så jag har sommarlov nu! 
 
Vi har även hunnit med "The final fling" the last uni-night! Det var riktigt skoj, massa folk ute och firade att skolan är över. Dom flesta har ju dock finals (slutprov) nu. Jag lyckades dock välja ämnen som hade mer inlämningar under terminen, därför är jag klar redan nu, väntar bara på att mitt resesällskap ska skriva sina finals innan vi kan åka. 
 
Det ser ut att bli behagligt väder under sista veckan här, så det kommer nog bli en hel del häng vid poolen, annars bara packa och fixa det sista som behövs innan vi åker. Nästa tisdag flyger vi till Cairns för att påbörja vår resa längst Australiens östkust! 
 
Cheers! 
Kajsa
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0