Cairns del 2

Ett (sent) inlägg om våra sista dagar i Cairns. 
 
Först ett par bilder från vårt Halloweenfirande i Cairns! Vi blev hembjudna till Ellie och hennes sambo. Ellies systrar var på besök och även några av deras kompisar var där så det var jätteroligt. Vi gick sen vidare till PJs och sen Woolshed. Kom hem 6 på morgonen..... Zzzz, dagen efter spenderades i sängen kan jag säga! 
 
På kvällen var det bara att piffa till sig igen, det var nämligen dags för mig att få se min första basketmatch. Cairns mötte Sydney och det var en riktigt spännande match, Cairns låg under men efter världens vändning vann dom! Innan matchen gick vi med ett gäng från hostellet till en bar, Les och jag delade på en Pizza för att sedan käka en korv med bröd på matchen..! Detta var vår sista kväll i Cairns och morgonen efter hoppade vi på en 12-timmars dagbuss till nästa stopp - Airlie Beach och Whitsunday Islands! (som vi lämnade igår kväll, efter yttligare en 12-timmars nattbuss är vi nu i Hervey Bay där vi ska spendera en natt innnan vi åker vidare till Fraser Island) 
 
 
Cheers!! 
Pia R
2014-11-08 @ 16:07:38

Hej Kajsa, har äntligen letat på din blogg nu när du snart är hemma igen, typiskt mig😬 Du verkar ha det fantastiskt och fått uppleva så mycket roligt, så klart ett minne för livet😀 här hemma är det bara kallt och grått så passa på att njut av sol och bad nu när ni har sommar. Massor med kramar😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0