Fredag

 
Heeeey! Fredag och Vecka 6 är därmed över, spring break har officiellt börjat! Idag har vi vart på stan och handlat lite nödvändigheter inför vår resa till Melbourne, Great Ocean Road och Adelaide. På måndag åker vi till Melbourne för att på tisdag åka vidare på en tredagarstur längst Great Ocean Road (en av de saker jag verkligen sett fram emot att se här i Australien) för att sedan ta oss vidare till Adelaide där vi spenderar helgen och sen återvända till Melbourne där vi stannar cirka en vecka. Ja som ni förstår kommer det bli ett fantastiskt lov!
 
MEN först.. plugga såklart, helgen ska spenderas i bibblan för att få undan så mycket som möjligt innan vi åker... är så sjukt trött på plugget nu och speciellt ett av mina ämnen, fattar inte vad jag tänkte när jag valde det. För er som känner igen "If P then Q, P therefore, Q" ni förstår varför jag har ångest. Sen har jag även fått lov att byta ett av mina ämnen (Advertising and Design) hatar att ge upp men det blev helt enkelt för svårt, det innebär iallafall att jag har fem(!!!) veckor att ta igen på mitt nya ämne (Typography and Publication) Well, allt kan inte vara roligt här i livet och det är trots allt tack vare skolan jag kan vara här. Jag är dock säker på att jag kommer komma tillbaka efter lovet med ny energi och inspiration! 
 
Är glad att jag har underbara människor omkring mig här och ett fantastiskt stöd hemifrån! 
Nu ska jag promenera sen käka middag! Cheers! 
Anna Holsy
2014-09-07 @ 12:00:30

Åh herregud vad ni har det härligt! Pratade med Maria - hon är vid gott mod trots att du är på andra sidan jordklotet - imponerande! Jag pluggar också: retorik med Viola, vi utgår från en text av Astrid Lindgren, hahaha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0