Australien

Jippie!! Eftersom jag ska iväg till Australien och plugga i höst tänkte jag sätta igång med bloggy igen. Idag skickade jag min ansökan till universitetet i Australien. Insåg att det är tre månader kvar i Sverige eftersom terminen börjar redan i juli. Är så sjukt pirrig och har verkligen tänkt på detta varje dag ända sen jag fick beskedet att jag blivit nominerad av Örebro universitet i vintras. Nu har jag bestämt vilka kurser jag vill läsa, vilket campus jag vill vara på, börjat kolla på flygbiljett, planera resor och allt sånt, det är mycket att fixa med men samtidigt kul! 
 
Ok, nu har jag börjat här igen, ska försöka se till att uppdatera. Är ju himla nöjd med att jag bloggade under min tid i London, kul att kunna läsa mina gamla inlägg såhär 3 år senare!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0