seems like love no longer can turn me on



Hej mina vänner.
Vad har hänt sen sist? Sara har hunnit åkt hem igen efter några jättemysiga dagar, jag har firat thanksgiving hos Fia, vi har haft godistryckarkväll hos Emma och kollat på det sista ensam mamma och så har ja blivit kär. I ett par skor.

Idag är det tre veckor kvar i London, jag och Fia firar med torkade aprikoser från Lidl.

Hoppas allt är bra med er också. xxxxx
Sandra
2010-11-30 @ 11:28:29
URL: http://sandramakeupartist.blogg.se/

Åh, snart är du hemma igen! då ska vi dejta!

Emelie
2010-12-01 @ 19:24:47

Hej,



Mitt namn är Emelie och jag funderar på att åka som Au Pair till England. Tänkte höra lite hur det är att var det där? Skriv gärna til min mail.



MVH,

Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0