Sunday in Wagga

Nu börjar första veckan ta slut och imorgon är det dags för skolan att dra igång. Jag har en lektion imorgon på eftermiddagen och det ska faktiskt bli kul att sätta igång med plugget. Jag ska läsa fyra kurser när jag är här nere, kurserna är Professional Writing, Advertising & Design, Critical Reasoning och Intro to Digital Photo. Ser verkligen fram emot allihopa, ska bli så spännande att få träffa alla lärare och kursare i veckan. 
 
Idag har vårt lilla gäng med några av de internationella studenterna umgåts, två tjejer lagade mexikansk frukost och sen har vi bara chillat och kollat på film, snackat och sen gick vi ut på promenad och spelade fotboll. Riktigt skönt att vi är ett gäng som hänger och hittar på saker! 
 
Efter ett kort häng med mina Aussie-grannar ska jag nu äntligen lägga mig och kolla på True Detective innan jag somnar. Imorgon ska vi upp runt 5 och kolla på VM-finalen.. 
 
Cheers! 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0