två månader

I can't belive it....... om exakt 2 månader sätter jag fötterna på svensk mark igen. Det har gått 2 månader sen jag lämnade Sverige. Det har hänt massor av bra saker och det har vart en härlig/lärorik/kul/allvarlig/tråkig/jobbig tid. Det har vart massa hemlängtan, otrolig saknad efter mamma, pappa, syskon + familjer, mina fina vänner. Det har känts fel och jobbigt att vara här, det har känts som jag är helt ute och cyklar ibland. Samtidigt har jag fått spendera tid med underbara människor här, träffat nya människor och min gamla fisfia (<3). Jag har haft fantastiska dagar, lärt känna en ny stad som jag älskar.  Pratat med främligar på tunnelbanan och mött folk på gatan som är trevliga, hjälper till och är härligt osvenska, lärt mig att hitta (hmm..) på massa ställen här i London och bara kunnat strosa runt utan att ha någon stress som man har när man är här en weekend.

Nu känns det som resten av tiden är nerförsbacke det bara rullar på och tiden kommer säkert gå riktigt fort! Vi har massa kul vi ska hinna med innan vi ska till Sverige igen!

Jag får lite smått panik över tanken på att åka hem. Visst, jag saknar många och det är det som gör att jag vill hem. MEN, det finns inget annat än personer som får mig att åka till Ludvika igen, inte just nu. Nej jag vet inte, det skrämmer mig lite att jag ska tillbaka igen..tanken på att gå ut på SOLO eller sitta på Engel och fika. Svårt att förklara utan att låta som en jävla tönt som tror att man är något.. jag vet, det är ingen som tvingar mig att göra dom sakerna och självklart kommer jag njuta av att sitta på Engel med mina vänner när jag kommer hem. Men just nu känns det så långt borta.

Ska njuta av dessa två månader till fullo nu alltså! Börjar med att åka till PRIMARK och lämna tillbaka mina skitkängor som har gått sönder, hatar PRIMARK just nu, skitaffär! Sen ska jag till Sofia och kolla nya GG och OTH, vår lilla onsdagstradition! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0