måndag/söndag

Idag har det vart en lång dag, jobbigt att säga hejdå imorse! Men sen blev det ändå en fin dag, sommaren har vart på besök här i London idag, säkert 25 grader varmt! Jag och Emma tog en långpromenad i Wimbledon Park (såå fint) idag på eftermiddagen och jag gick i t-shirt och tights, jätte skönt! Sen har jag såklart jobbat och så.. nu ligger jag och kollar på "Kungarna av Tylösand"... joraaasååattee..



Igår i China Town! Vi hade en så härlig dag, jordgubbstårta till frukost (av londonfamiljen) sen gick vi till mamma och pappa för mer frulle och paketöppning. In till Covent Garden för lunch (mer paket från fia, tack<3) och kika lite. Sen såg vi "The Lionking" musikalen, har sett den förut i NY och den är fantastisk! Efteråt gick vi mot SOHO för att leta restaurang, gick förbi China Town (bilden) sen hittade vi ett mysigt ställe med asgod mat! Sen åkte vi hem nöjda och glada, jättebra födelsedag helt enkelt.. tack för det♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0