lista



Dagens låt:
 Kings of leon ft. west angeles mass choir - Radioactive
Dagens mat:  Kycklingfahitas till lunch och våffla till middag
Dagens väder: Blå himmel, sol som värmer men lite kyligt, härligt höstväder helt enkelt
Dagens kläder: Svart stor kofta, leggings, blåa converse, millitärjacka, brun väska, tråkigt men skönt
Dagens kärlek: Sofia och London ♥
Dagens irritation: Huvudvärken som var en bitch tills jag köpte painkillers på Boots
Dagens lycka: Höstpromenad genom hyde park och nytt smink från Make up store

Har haft en fantastisk helg och jag kommer somna med ett leende på läpparna. Ibland vill jag aldrig lämna London. Imorgon börjar jag nio så det blir lite sovmorgon. Ska kolla 'ensam mamma söker' nu. Godnatt på er. xx



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0