godnatt

Så var denna dagen slut också, har gått runt med ett smile på läpparna idag. Händer så mycket kul just nu, hehe! Missade Bodu Pumpen eftersom jag var så seg, blev kondition och ben + armar istället, skönt det också. Nu har jag tagit en lång dusch och ätit satsumas. Ska se ett PH avsnitt innan jag somar. Måste bara berätta en kul sak, idag skulle jag hämta V på skolan och ta med henne på baletten, fick ta cykeln som är en stor cykel med en liten cykel på. Svårt att förklara men det är jättevanligt här i Wimbledon iallafall. Alltså de var skitkul att cykla! Såg väl ut som värsta töntarna med våra rosa kläder och likadana vita hjälmar, önskar att jag hade tagit ett kort. Haha! Livet som aupair alltså, snart är det över ;)

Sov gott mina vänner! xx

joline
2010-11-04 @ 12:22:22
URL: http://inajoline.blogg.se/

när åker du hem? =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0