Bondi Beach ♥

Jag sitter just nu och jobbar med en av mina sista uppgifter i skolan, nästa vecka ska allt lämnas in, sen är jag done!! Det jag har kvar är: bygga en hemsida i Muse, lämna in 3 bilder tagna i RAW, behandla och printa, samt att skriva en uppsats om en reklam (jag har valt VOLVO + Zlatan reklamen) sååatte känns ju inte jättejobbigt.
 
Helgen i Bondi var fantastisk! Fredagen var lite mulet men jag och Mathilde åkte och shoppade lite sen tog vi en promenad längst vattnet, verkligen fina omgivningar. På kvällen gick vi till en bar där det var Oktoberfest, god mat och kul. Lördagen spenderades på playan, solen sken och trots lite vind var det riktigt skönt. På kvällen gick vi till ett ställe som hette Bucket list, dit måste man gå om man besöker Bondi, fish taco, drinkar och öl satt fint efter en dag på stranden. På söndagen var det 30 grader, vi började dagen med en brunch på Bondi Icebergs Club, riktigt coolt och snyggt ställe, det är alltså en utomhuspool som är öppen året runt, man kan även äta där plus att det är en club på kvällarna. Senare på dagen var stranden smockad med folk! Alltså superhärligt men måste ändå säga att jag föredrar när iallafall kan sträcka ut sig ordentligt. Vattnet var skitkallt och jag tog bara ett snabbt dopp, dom andra var i och simmade och höll på, brrr! På måndagen åkte vi hemmåt igen, när vi klev at tåget var det som att gå in i en vägg, 33 grader varmt och luften stog stilla. Natten mellan måndag och tisdag vaknade jag av det värsta åskvädret någonsin.. Nu är det iallafall mycket behagligare ute. 
 
I helgen blev det sommartid här i Aus så nu är jag ännu mer före er i tiden. 
Lägger upp lite bilder från mobilen! 
/Cheers från beachbaben #1
 
 
hanna
2014-10-09 @ 12:03:15

ÅH VAD HÄRLIGT DET SER UT!!dör lite här hemma i regnet. saknar dig! njuut massor sista tiden (lite för mig också tack) PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0