Sjukstuga

Hej på er! Klockan är ett och jag ligger fortfarande kvar i sängen, sjuk och ynklig! Kan säga att jag för första gången längtade hem riktigt mycket igår kväll när jag helt plötsligt fick nån slags magsjuka/matförgiftning.. Idag är jag helt slut och har fått lov att ställa in dagens lektioner, lite surt då jag verkligen hade behövt gå på dem, men får ta igen plugget i helgen! Många av dom andra internationella studenterna ska åka till Canberra men jag och Leasly ska vara kvar här och plugga. Det har verkligen kört igång med mycket plugg nu, den här veckan har jag vart i bibblan 8 - 18, gått till gymmet, käkat middag och sen fortsatt att plugga på kvällarna.. Känner mig lite stressad för jag ligger redan efter men det ska nog gå bra ändå, men dålig timing att bli sjuk idag. 
 
Har egentligen iget mer att säga, så jag bjuder på en (väldigt suddig) bild på två kängurus som kramas istället, vi såg dom i tisdags när vi gick till skolan. Cheers! 
 
 
 
 
S
2014-07-24 @ 22:32:57

Krya <3

Linda
2014-07-25 @ 08:45:04

Åh vad tråkigt att du blivit sjuk :( Krya på dig!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0