sol ute, sol i sinnet

Hej sötisar, solen skiner så idag är humöret bättre + att jag har sovit ordentligt hela natten. Drömde dock en mardröm som också var ganska komisk när jag vaknade.. haha. Ska faktiskt gå ut och ta en promenad nu medan solen skiner, hoppas på lite ny energi. Ska passa M en stund på eftermiddagen annars är jag ledig tills ikväll när jag ska jobba.. iofs ganska skönt då dom sover mestadels av tiden men ändå tråkigt, missar body combaten! Nu kilar jag innan solen försvinner, ska visa ett par saker jag köpte på h&m sen, funderar på om det är behålla eller inte som gäller!

Ha en fin dag sålänge. xx

Mamma
2010-11-18 @ 20:50:55

Ser skönt ut. Här är det minus fem grader och snö.Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0