förklaring

Hej allihopa! Jag har fått virus på min dator så det är därför jag inte uppdaterar! Internet är helt utslaget och ja de är bajs helt enkelt. Trorligtvis kommer jag skicka hem datorn så den blir rensad för jag klarar inte av att få bort de. Men då blir jag utan resten av tiden här i London.. haha kul! Nej men jag ska köpa en iPhone, så jag kan ha lite koll på omvärlden iaf, men det verkar vara omöjligt att få tag på en snabbt men hoppas att jag får tag på en snarast.

Igår var jag och Fia och mötte upp Sara som kom från Sverige. Nu sitter vi hos Fia och ska snart bege oss mot stan och ikväll blir det pub och öl! Det är så kul att Sara är här!!

Ha det bra sålänge så får vi se när vi hörs nästa gång. xxxx love



emma och jag på greenwich market i helgen
Anonym
2010-11-25 @ 22:20:11

Kul att man ser drogad ut ;) kanske den läskiga tanten klev in i mitt rum den natten och gav mig någon i sömnen ;)hahah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0