mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor av saker, slapp gå i skolan, bodde i ett annat land o.s.v.
Har du några nyårslöften?
Nej, får bara ångest när jag inte håller dom sen.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min fina storasyster till världens sötaste Agnes. Ingen annan vad jag vet..
Vilka länder besökte du?
Thailand, Grekland, Norge, England
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 Juni, min student och bästa dagen i mitt liv
Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog mig iväg.
Största misstaget?
Vet inte. Tror inte jag har gjort några stora misstag. Kanske något man sagt eller inte sagt.
Bästa köpet?
iPhone 4
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, äta ute, resa
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att bo i London. Att gå ut och dansa. Att ta studenten. Mina vänner. Min familj.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte. Inget av det. Har vart så otroligt glad vissa dagar medans jag har vart otroligt ledsen andra dagar. Som vanligt alltså.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.. haha.
Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker och Gossip Girl
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Med mamma, pappa, maja och sofia i London, vi kollade på musikal och gick ut och åt middag i SOHO
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Har väl typ sett ut som vanligt, mycket svart!
Den bästa nya personen du träffade?
Emma som jag lärde känna i London. Saknar dig!

Anonym
2011-01-02 @ 15:59:07

Tänkte fråga lite om att vara au pair, vart bodde du? fick du betala allt själv? åkte du dit helt själv? tacksam för svar!

frida
2011-01-08 @ 11:13:15

Kajsaaaa, skulle inte du kunna skicka bilderna vi tog på puben sist? vill gärna ha dem :) [email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0