glad

Hej på er! Idag är jag glad, det är fredag och jag får finbesök från falun! Brorsan och Maria kommer ikväll och det är så kul :) näst sista helgen i london på ett tag nu. Den kommer att bli lyckad. Nu ska jag på promenad med emma. Hoppas ni mår bra, xx
Jennifer Rosén
2010-12-11 @ 14:54:52

Hej. Jag ska förmodligen åka som au-pair till England i jan/feb. Vart bor den familjen du har? Hur länge ska du stanna hos dom? Vore kul om du mailade mig. [email protected]



Ha det bra

/Jennifer Rosén

Linnea Carlsson
2010-12-12 @ 19:05:02

Hej! Jag åker från göteborg till London den 6 januari, ska vara au pair där ett år :) Om du har lust kanske vi kan ses någon gång? :)



Hoppas du har det kul!!



/Linnea

frida
2010-12-15 @ 20:22:41
URL: http://fridaojohansson.blogg.se/

kajjan dålig update här va! lägg upp bilderna här eller skicka till min mail [email protected] =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0