lördag

Vaknade av att jag höll på att kvävas av min igentäppta hals (hösten är här, nu börjar det..) och sen kunde jag inte somna om.. är väl ganska utvilad efter att ha snittad 10 timmars sömn/natt denna vecka.  

Dagarna här i Norge rullar på och jag antar att det kommer se ungefär likadana ut nu även fast det är helg. Kommer väl vara lite ledig men det känns som att det spelar ändå ingen roll eftersom jag inte har något speciellt att göra. Vill till London och få lite struktur på tillvaron nu, packa upp, få ordentliga tider, kunna göra något på fritden.. det närmar sig iaf, på onsdag morgon åker vi till Oslo för att flyga vidare mot London. Jag kan inte fatta det, snart bor jag i LONDON!!

Nu ska jag gå upp och äta frukost och se vad dagen har att erbjuda!



för en vecka sen såg det ut såhär.. bilen packad påväg mot Norge!

Sandra Ajax
2010-08-28 @ 18:19:42
URL: http://sandraajax.se

London låter ju inte helt fel :) ska du plugga eller jobba?

Sandra
2010-08-29 @ 20:23:53
URL: http://sandramakeupartist.blogg.se/

och så adidasväskan :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0